YES, TJOHEJ, WOHOOO!
Idag hade jag äntligen min sista tenta av fyra vilket nu betyder att jag i drygt en månad är lediiiig! Sedan börjar jobbet, haha, MEN, jag är ledig från plugg! Så himla skönt! 
 
Det känns dock lite sorgligt att lämna kinesiskan bakom mig nu då jag som ni vet till hösten börjar studera dans på heltid, men jag kommer självklart underhålla kinesiskan själv på egen hand och förmodligen fortsätta med det i framtiden igen!
 
Men nu kan jag lägga plugget bakom mig och behöver inte ägna det en tanke! Eller jo, har ju slutbetygen att checka in när de kommer, haha, men är inte så orolig för dem! ^^
 
Så ja, NU TAR JAG LOV! ♥
 
我觉得我是一个好的学生,因为我今天写完我的第四个考试!我自高!♥
 
Bildkälla: Pinterest.com
Emma Engström

Såå underbart!! Njut nu :D

Emelie Andersson

Åh nej vad skönt! :)

My

Åh vad underbart!!!

Julia

Skönt att vara klar!!

Matilda Berlin

OMG vad underbart!! Hoppas du får ett fantastiskt lov nu finaste <33

Dixi Wonderland

Jag tycker absolut att du ska fortsätta studera kinesiska. Det är något som kan ge dig enorma jobbmöjligheter i framtiden :)

Carolina

Härligt att få ta lite lov! Hoppas att du fortsätter med kinesiskan då det är en hobby så du inte tappar den till hösten :D

Sv; jo tack, hittills har veckan varit bra. Förutom att jag arbetar kväll idag :/ men det får gå!
Ja, det är det verkligen! :D

Angelica Wåhlin

Så härligt med ledighet, det är du värd :D Kram

Henrik Olsson - Föreläsningar

Njut av din ledighet :)

Alice Lindström

Vad skön med lov!

Linnea Kinis

gud vad skönt att ha gjort sista tentan :)

Sandra

Så skönt med ledigt bara njuta till max av att kunna slappa 😀

ajlimullersandvik.blogg.se

GRATTIIIIIS! Jag avslutade min termin går och är nu friiii :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress