YEY, lördag! 
Inte för att min lördag är sådär superspännande, men ändå. ;) Vaknade upp bredvid pojkvännen idag då det blev frukost i sängen framför serie, mysigt! Sedan åkte han runt lunch och sedan dess har jag pluggat. Ikväll ska jag träffa fina Freja och vi ska äta/fika tillsammans innan vi ska på en dansföreställning ikväll, så det blir kul! ^^
 
Är så sjukt trött så ska försöka lägga mig tidigt när jag kommer hem. Imorgon är oplanerad så får se vad som händer! 
 
Kram, hoppas ni får en bra lördag! ♥
Bildkälla: Pinterest.com
Jonna

Så kul med dans föreställning <3

Henrik Olsson - Föreläsningar

Hoppas att du hade en trevlig kväll :) God natt :)

Matilda Berlin

Hoppas verkligen att du har en fantastisk helg finaste <33

Dixi Wonderland

Hoppas att du får en jätte fin Söndag och att du får vila upp ordentligt :)

sarah

fina bilder

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress