Godkväll på er!
Min söndag igår spenderades med Freja igen då det blev en sväng till danssalen. Dock hann vi inte koreografera så mycket då salen var bokad och vi hade planerat lite dåligt, haha, så då blev det en glass i solen istället! Inte fel det heller. ;) När jag ändå var ombytt tog jag ett träningspass sedan när jag kom hem!
 
Idag har jag jobbat mellan 8-15 då vi hade brandutbildning de två första timmarna. Då fick vi öva en utrymning genom hela köpcentrumet, och sedan lite teori samt praktiska övningar då vi fick släcka med brandsläckare och släcka en docka=människa som fattat eld. Mycket nyttigt och bra!
 
Sedan träffade jag pojken min för en pluggdejt, och när jag kom hem stekte jag i solen en stund. Sååå skönt!
 
Vad har ni gjort idag? Har ni haft en bra helg? ♥
Alice Lindström

Vad bra med brandövning!

Matilda Berlin

Så himla nyttigt att få testa brandsläckare ju! Hade aldrig gjort det under mina 22 år på jorden förens under förra våren när jag gick utbildning inför jobbet på båten. Så viktigt faktiskt!! Plus att det är alltid lite roligt att leka med eld, hihi! //pyromenen själv ;) Stor kram finaset <33

Linnea Kinis

åh glass, måste ta en premiär mjukglass snart :D

Julia

Kul med brandövning!

My

Bra att man får prova på!!

Dixi Wonderland

Jag ska också äta glass i solen idag :D

BYSOFIA

Hoppas du får en fantastisk Tisdag fina du KRAM

Denise

Låter som en härlig dag! :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress