Halloj, och god eftermiddag på er! ♥
Igår hade jag 20-årsfirande med mina vänner härhemma och det var supermysigt! Tårtan och tilltugget blev jättelyckat, och Aperol Spritzen jag blandade likaså. Det blev en supermysig kväll med gott att äta och kubbspelande. 
 
Så nöjd och tacksam. ♥
Mors dag idag också! Då mamma och pappa varit i Danmark över helgen och de kommer hem ikväll kör vi lite firande då! Brukar ni göra något extra på mors dag? ♥
Emelie Andersson

Åh så fint! Jättehärligt bilder också :)

Alice Lindström

Vad roligt att det blev lyckat!

MALIN

Vad mysigt med födelsedagsfirande :) Kram

Angelica Wåhlin

Så roligt att det blev så lyckat! :D

Henrik Olsson - Föreläsningar

Vilken trevlig kväll :)

Tina

Sv: tack så mycket! 😊 men åh vad härligt! 20 års firandet med vännerna såg ut att vara toppen, så härliga bilder! Mysigt med morsdag firande med! Jag ska grilla med Oskar och familjen i morgon, firar mamma då! 😊hoppas du får en fin start på veckan😊

Carolina

Härligt att du hade en sån bra födelsedags firande. Grattis i efterskott :D

Sv; tusen tack! Jaså vad roligt att du också gav en sådan bok till din pappa i fars dag en gång. Jag kan bara chansa på att han också blev väldigt glad? :D

Jag är rätt duktig på namn faktiskt och Conny är ett namn jag tycker om väldigt mycket och skulle vilja döpa mitt barn till. Så därför är det lätt att komma ihåg hehe ;) ett rätt ovanligt namn. Känner bara två som heter så :)

My

Så roligt :D

Renate

Mysigt!!

Dixi Wonderland

Va mysigt :D

Josäfin Andersson

åh vad härligt det ser ut :D

Julia

Så kul!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress