Bokrean har ju pågått för fullt, både på jobbet och i bokhandlar, de senaste veckorna, och när jag var på Akademibokhandeln häromdagen hittade jag dessa två fynd!
 
Jag älskar ju och fascineras något enormt av havet och vatten och allt dess liv, både i bokform och tv/film, så när jag hittade "Havsboken- eller konsten att fånga en jättehaj från en gummibåt på ett stort hav genom fyra årstider" (lång titel, haha) och läste baksidan kunde jag bara inte släppa den! Den ska vara en blandning av poesi, lyrik, äventyr och spänning! 
 
Den andra boken jag hittade var "Chineasy"! Det är en bok som med enkla bilder och förklaringar hjälper en att hitta kluriga lösningar och smarta knep för att minnas kinesiska tecken! Perfekt för mig som läser språket! Och jag har faktiskt en vykortsbox från Chineasy med 100 vykort med olika tecken på, så lite kul att jag hittade en bok i samma serie. ^^ Aldrig att jag ger bort vykorten dock. ;)
 
Har ni fyndat något på bokrean? ♥
emelie andersson

Härligt och bra med fynd :)
ha en fin lill-lördag vännen<3

Netti Starby

Vilka bra fynd du hittade på bokrean :-D Kramis

Amanda CL

Vad kul :D
Jag har tittat lite men inte köpt något, har så rörligt hemma så vill få ordning på mina andra böcker först :P

sv: :D ska köpa tulpaner imorrn när jag ska handlat mat tänkte jag :)
:) aka nog testa att odla det, hoppas det kommer gå :P

Henrik Olsson - Föreläsningar

Böcker kan man aldrig läsa för många av, men tyvärr har jag inte varit en flitig läsare de senaste åren!

Matilda Berlin

Men åhhh så bra fynd!! =) Kram finaste <33

Dixi Wonderland

Alltid lika roligt när man fyndar :D

Carolina Thoor

Kul att ha fyndat två bra böcker man verkligen tycker om! Själv har jag böcker som räcker och blir över, så tyvärr blir det nog inget fynd på bokrean iår för min del :)

Sv; tusen tack :D

Linnea Kinis

härligt att fynda lite :)

My

Älskar också dokumentärer om havet!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress