8 mars 2018

Scenkläder!

The Aces

Nu är det bara en vecka och några dagar kvar till vår uppvisning (herrregud, hihi!) och därför åkte jag och två tjejer från den ena gruppen och inhandlade en heeeel del scenkläder åt alla. Vissa grejer får alla fixa själva, men eftersom vi vill ha vissa plagg identiska var det bäst att några åkte och fixade det!
 
Så såhär såg mitt vardagsrum ut igår när jag räknade ihop vem som skulle ha vad, och som ni ser var det en hel del kläder som inhandlades, haha! 
 
Eftersom min grupp (jag har ju två, men båda går ändå över samma namn för i grund och botten är vi ju ändå en grupp, bara att jag har dem i olika p.g.a svårighetsgrad) heter "The Aces" har jag nu även startat en kategori här där allt angående den kommer att hamna! 
 
Åh, nästa lördag är det dags, sååå taggad! ♥
Angelica Wåhlin

Oj, så mycket!

Amanda

Åh vad kul med uppvisning <3

Netti Starby

Vad kul och förstår att du är taggad! :-D Kramis

ajlimullersandvik.blogg.se

Guuud så kul! Jag har grävt fram alla filmer från mina dansuppvisningar när jag var yngre och det är så himla roligt! Vi hade tema "disco" en gång, vi var björnar en gång och så var vi alla bestick och tallrikar och grejer ur Skönheten och Odjuret en gång ;D Jag var dock servitris då och "bar" besticken. haha åh, så sjukt..!

Jonna

Så mycket fint!

MALIN

Spännande! Kram

Matilda Berlin

Men guuu vad kul! Så himla spännande ju!! Kram sötaste <33

Linn

Åh! Så roligt med uppvisning! Kram

Julia

Kul med scenkläder!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress