Halloj!
Har inte alls hunnit med bloggen idag, så får bli ett snabbt inlägg från mobilen! Tycker att det blivit enklare att blogga från mobilen nu, så tummen upp för nya uppdateringen!

Skulle haft föreläsning idag, men då hela plattformen låg nere kom ingen in i samtalsrummen. Så blev ingen föreläsning idag!

Nästa vecka har jag faktiskt lov, haha! Har inte haft ett enda lov sen jag började plugga efter studenten, haha, knappt jullov, så det ska bli skönt!

Nu väntar jag på bussen och ska ta en fika med fina Lilly, och sen väntas dans i fyra timmar! Påskhelgen sen spenderas hos mina kusiner så dit åker vi imorgon!

Kram! 

Linnea Kinis

ja det är supersmidigt att blogga via mobilen nu jämför med förr :)

Henrik Olsson - Föreläsningar

För egen del tror jag att det blir krångligt att uppdatera via telefonen, men jag ska försöka lära mig det också :)

Jessica Högberg

Oh, önskar dej en riktigt glad påsk och härligt lov!

Miss Jennifer

Jag tycker det är lättare att blogga via datorn :)

Matilda Berlin

Men åh vad underbart med lov! NJUT utav det sötaste du <33

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress