Igår, som jag nämnde i gårdagens inlägg, träffade jag min saknade barndomsvän Frida! ♥
Hon har ju nu flyttat till en annan stad för att plugga så då ses vi inte lika ofta, men nu i helgen var hon hemma! Runt klockan sju kom hon och hämtade upp mig och då åkte vi och köpte lite gott innan vi myste ned oss med godis och Melodifestivalen! Efter det fick vi något ryck och blev lite spontana och gjorde oss snabbt i ordning och åkte in till stan för att möta upp min pojkvän och hans kompisar på en bar. Så från mjukisbyxor och soffhäng till fullfjädrade partypinglor på en sådär tio minuter! ;) 
 
När vi träffat dem fick vi med oss dem till en annan bar och restaurang, VILA, som är en stor favorit hos både mig och Frida! Jag fullkomligt äääälskar deras uteservering på sommaren, precis vid strömmen, och personalen är supertrevlig och drinkarna och maten underbara! Så stort tips! Jag och Frida tog oss en varsin alkoholfri drink då hon körde bil och jag som vanligt dricker otroligt lite alkohol så det är bara slöseri med pengar, haha, och där satt vi med dem ett tag och bara skrattade och umgicks. En lyckad och spontan kväll som slutade runt halv ett! ♥ 
 
Dixi Wonderland

Va mysigt :D

Jonna

Låter jätte roligt!

Linnea Kinis

kul med spontana kvällar!

Matilda Berlin

Nej vad fantastiskt!!! Hoppas ni hade en underbar kväll!! <33

My

Vad roligt :)

emelie andersson

så mysigt att få umgås lite när man inte gör det lika ofta :)

Henrik Olsson - Föreläsningar

Vad roligt att träffa en gammal barndomsvän!

ajlimullersandvik.blogg.se

men åh så härligt minsann, så roligt att prata ikapp när det gått ett tag :D

Amanda CL

Låter trevligt! :D
jag dricker också otroligt lite alkohol, alkoholfritt är ju godare så ma känner smaken på drinken bättre :P

Tina

Sv: Tack så mycket fina du! Haha ja jag håller med om att de är ovanligt att se mig i så mörkt hår, tycker jag passar med i blont, men tyckte de var kul med en förändring då :) haha:) <3
Gud vad härligt de låter som ni hade de! Mysigt med liten utgång, de är alltid härligt oavsett om de är alkohol eller inte, kram <3

Netti Starby

Vad kul med en spontan kväll! :-D Kramis

Angelica Wåhlin

Det är ju så kul när det blir lite spontant! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress