Igårkväll var jag och pojkvännen på en liten dubbeldejt med en av hans kompisar och hans tjej! ♥
Det var jättemysigt och roligt! Jag och pojkvännen sågs innan och åt lite gott på Brooklyn Bar, mums, innan vi mötte de andra på Biljardbaren och körde några timmar biljard! Vi körde tre omgångar i lag så att alla fick vara i par med alla, och sen en omgång där man skulle få ned alla klot i rätt ordning och då körde vi individuellt.
 
Det var jättekul, men särskilt bra var man ju inte, haha! Jag har nog inte kört biljard sedan jag var tolv på skolans fritidsgård, haha. Sedan gick vi till Brooklyn där jag pojkvännen var innan och hängde en stund och bara pratade. En riktigt mysig kväll! ♥ 
 
Just nu sitter vi och pluggar på Espresso House, alltid mysigt att plugga där, och ikväll sen ska jag äntligen träffa Frida som är hemma i stan över helgen! ♥
 
Hoppas ni får en bra lördag, kram! 
sarah

aaa det var det =)

Carolina Thoor

Trevligt med en dubbeldejt! :D

Sv; ja, det var super skönt. Ja, riktigt synd att behöva sjukanmäla sig speciellt eftersom att jag nu måste sitta på möte hos chefen för hon tycker att jag varit borta för länge nu (fast jag var sjuk tre dagar förra veckan & två dagar den här veckan) ^^,

Henrik Olsson - Föreläsningar

Biljard var länge sen jag spelade - men det är så kul! :)

Jessica Högberg

Duktiga ni är som pluggar på lördag!

MALINDENISE

Mysigt med dubbeldejt

Jeanette

Vad roligt med dubbeldejt :)

MALIN

Vad mysigt med dubbel-dejt :) Kram

Natalie

Vad roligt att kunna umgås i par! <3

Matilda Berlin

Men guuu vad kul det låter!! Har faktiskt aldrig gått på någon dubbeldejt trots min och sambons fyra år tillsammans, haha! Hoppas du får en underbar söndag hjärtat <33

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress