13 mars 2018

Besökt lokalen!

The Aces

Halloj!
Idag vaknade jag upp och tog mig lite frukost innan det blev ett träningspass! Sedan plugg, och sedan in till stan för nu ska ni få höra vad jag gjorde! Jag besökte nämligen lokalen vi ska hålla till vid på lördag! Det är en stor lokal med flera olika salonger och scener, och där mötte jag en man som visade mig till just den scenen vi ska ha, samt att jag fick nycklar, genomgång av larm och teknik o.s.v. Jag har varit där förut, men det var bra att veta exakt vilken scen som är vår samt kolla in logen och så!
 
Åh, jag är så taggad!torsdag har vi fyra timmars dans som vanligt och då är det sista hårdträningen som gäller, sedan på fredag kör vi genrep hela eftermiddagen och kvällen samt att vår ljudtekniker kommer och riggar allt extra ljud och ljus, och sen på lördag blir det genrep och äntligen SHOWTIME! Tjohej! ♥
 
Dagens goda lunch på TacoBar! 
Amanda CL

åh vad gott!!!!

Jessica Högberg

Låter superskoj!! Önskar er all lycka på lördag, break a leg! =)

Natalie

Det verkar som du har hunnit med mycket, roligt! Lycka till med allt dansande på torsdag <3

Henrik Olsson - Föreläsningar

Hoppas att allt går bra för er! :)

MALIN

Maten ser såååå god ut! Kram

Dixi Wonderland

Lycka till med dansträningen :D

Netti Starby

Vad kul att du besökte salongen och förstår att du är taggad! :-D Kramis

Linnea Kinis

mums vad det såg gott ut!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress