Hoppsan hejsan vad dagen sprang iväg! Glömde helt bort bloggen, så får bli ett lite senare inlägg nu, haha!
Började dagen med plugg för att sedan ha föreläsning 12-13.30. Sedan hem till pojkvännen då han skulle skjutsa mig till jobbet idag, så vid 16.30 åkte jag till jobbet och höll danslektioner för mina söta barn. Pojkvännen stannade även kvar vilket resulterad i den fyrfotade bilden neda, haha. ;)
 
Nu är jag hemma och ska snart ta lite mer plugg, och imorgon har jag lyckats få in en fika med Stina i mitt hektiska schema innan det är dags att inhandla de sista scenkläderna för uppvisningen! TAGGA! ♥
 
Fullkomligt ääälskar mina nya rosa mjukisbyxor/dansbyxor!
MADDISENJ.SE

Lät verkligen som en fullspäckad dag! Hoppas du får en fortsatt fin vecka!

Louise

Så roligt och byxorna ser riktigt fina ut! 😃

Netti Starby

Vad kul att du har hittat ett par perfekta dansbyxor :-D Kramis

Henrik Olsson - Föreläsningar

Ibland hinner man inte med bloggen, men så är det! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress