11 mars 2018

13.26

Okategoriserat

Halloj!
Imorse när jag vaknade insåg jag till min förvåning att jag helt glömt bort att blogga igår! Att jag inte har hunnit har ju hänt förut, om än väldigt sällan, men att glömma bort, haha? Det har nog aldrig hänt! Ber om ursäkt för det! ♥
 
Hur som haver så spenderade jag en stor del av min lördag i danssalen då jag hade extraträning med några medelmmar från mina grupper som ville träna lite extra. Bra tycker jag att de tar eget ansvar och initiativ när de känner att de behöver träna! Så var där några timmar och hjälpte dem! Mindre än en vecka kvar nu till uppvisning, IHH! ♥
 
Sedan på kvällen blev det ju såklart att se finalen av Melodifestivalen! Själv tycker jag det var en bra vinnare, men tycker det var väldigt många bra låtar med i år faktiskt i finalen! Tycker Benjamins låt är riktigt bra och numret fränt! Det eeeenda som jag kan kännas saknas är några dansare eller liknande, bara för att få det att hända något mer på scenen! Det blir lite långtråkigt, men ändå sjukt coolt nummer! Vad tyckte du om gårdagens final?
 
Söndag idag och jag har precis skjutsat hem pojkvännen och nu väntas plugg och sedan koreograferande!
 
Vad ska du göra idag? ♥
Netti Starby

Jag är en av dom få som inte gillade Benjamins låt :-D Kramis

Wanderlust by Jona

Tyckte Benjamins nummer var häftigt de 30 första sekundrarna, sedan blev det liksom bara samma sak hela tiden! Håller helt klart med om att man kunde slängt in lite dansare för att skapa lite mer "dramatik" i numret :)

My

Håller med om att det var väldigt många bra bidrag i finalen :)

Jonna

Åh så kul med dansträning!

Linnea Kinis

Ja jag tyckte det var många bra i finalen igår :)

Linn

Tyckte också det var rätt låt som vann! Kram

MALIN

Hoppas att din helg varit bra! Kram

Henrik Olsson - Föreläsningar

Ibland hinner man bara inte med bloggen :) Jag missade den också igår! :P

Dixi Wonderland

Idag har jag jobb och tandläkaren :)

Matilda Berlin

Instämmer helt! Ett par dansare hade verkligen inte suttit fel ;) Kram sötaste <33

Carolina Thoor

Låter som en bra dag ju med dansgruppen och mello mys. Själv tyckte jag inte att Benjamins låt var jätte bra, men skönt att många är nöjda! :)

Sv; ja allt Mysigt är det :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress