TJOHEJ, nu är ÄNTLIGEN filmerna från "The Aces- Tillsammans mot bröstcancer" färdigredigerade!
Jag fick dem för bara några veckor sedan, alltså ganska sent med tanke på att vi hade föreställningen i mars, och nu har jag hunnit redigera dem! 
 
Alla ligger ute på mitt YouTube-konto Alice E Choreography (så in och följ ;)), så kan ni inte vänta så kan ni klicka er in där, men annars så tänkte jag dela filmerna några i taget i lite olika inlägg så det inte blir för många!
 
Så jag tänkte att jag börjar med dessa tre; öppningsnumret, Bust Your Windows (avancerad grupp med stol och klackar, vi har även en liten sekvens till finaste Lill-Babs i början) och Falling In Love (nybörjar-/fortsättningsgrupp)!
 
Tyvärr kunde jag ju inte vara med i alla danser under uppvisningen då det hade blivit otroligt stressigt då jag som koreograf kan alla danserna (det var otroligt svårt att välja vilka jag ville och behövde vara med i, haha, en av nackdelarna med att vara ledare), så jag är inte med i alla danser, men jag tycker verkligen att ni ska titta ändå och ge mina underbara medlemmar lite kärlek! I detta inlägg är jag inte med i Falling in Love, de andra två är jag med i. 
 
Så ja, hoppas ni uppskattar att jag visar lite! ♥
 
Hinner ni se vem som är jag innan namnet dyker upp? ;) Namn finns ej på öppningsnumret då vi var båda grupperna, a.k.a väldigt många, så det hade blivit lite rörigt.
Alice Lindström

Duktiga ni är!!

Emma Engström

Helt grymt!! Kram

Carolina

Härliga videos! Fint att stödja bröstcancerfonden :) att stödja all sort av cancer är väldigt viktigt!

Sv; ja eller hur! Jag blev verkligen hur glad som helst :D ja det var jätte trevligt!

Flisan

sv: jaha okej kul :)

kul att se :D

Louise

Så himla viktigt och bra!

Henrik Olsson - Föreläsningar

Ni är verkligen jätteduktiga :)

Amanda Persson

mer sån här reklam, så bra!

My Nordqvist

Vad roligt ni är så grymma :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress