Hittade denna fina lista på fina Carolinas blogg och tänkte dela med mig av den! 
 
Tre saker jag är tacksam för: Alla nära och kära jag har omkring mig, alla otroliga möjligheter jag får/fått genom dansen, och att jag bor där jag bor. 
 
Två saker jag är glad över idag: Att jag fått tillbringa tid med min pojkvän, och att jag ikväll ska träffa två vänner för en mysig picknick vid vattnet. 
 
En sak jag ser fram emot inför morgondagen: Det här tänker jag inte avslöja riktigt än, haha, men ser fram emot en dansrelaterad grej som jag ska avslöja så småningom, hihi! 
 
Vad är du tacksam för? ♥
 Bildkälla: Pinterest.com
NICOLE

Så härligt inlägg, så viktigt att vara tacksam :) Jag är så tacksam över min sambo, familj, livet överhuvudtaget.. =)

ajlimullersandvik.blogg.se

spännane avslutning!! jag är tacksam för mina jobb och kollegor, min make och min familj! Jag är tacksam för mat i kylen, tak över huvudet och... ja det är inte mycket som fattas i mitt liv!

Matilda Berlin

Men guuu vad spännande med det dansreaterade! Ser verkligen så mycket fram emot att höra vad det är =)) Stor kram finaste <33

Julia Svensson

Åh så fina bilder!

MALIN

Hoppas att du har haft en fin måndag! Kram

Emma Engström

Verkligen SÅ bra saker att vara tacksam för! Kram

Dixi Wonderland

Jag är tacksam för min familj och vänner :)

Moa

Så fint att se över vad man är tacksam över. Små som stora saker <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress