Halloj!
Idag jobbade jag 7-15! Skönt med dagpass, men lite extra segt på helger då man är mycket mindre personal. Men det gick bra, full rulle så tiden gick snabbt! Ikväll ska jag iväg med pojkvännen och se "Jurassic World: Fallen kingdom"! Det ska bli kul, har någon av er sett den?
 
Imorgon jobbar jag 15-22.15, och planerna innan det är ganska lösa så får se vad som händer! Om ni inte redan gjort det får ni också jättegärna kika in inlägget nedan och stötta mig och mina fina medlemmar. ♥
Amanda Persson

jobbade också idag, men det är bra OB, så värt! :)

Louise

Åh vill också se den filmen! :D

Henrik Olsson - Föreläsningar

Jag har inte sett den, men får nog göra det :)

NICOLE

Skönt att det gick bra :) Inte sett filmen men hoppas den var bra :D

Tina

Sv: ja shopping och stranden är aldrig fel! Ja visst var bikinin söt, älskar den😍 skönt dagspass även fast de är mycket att göra, hoppas filmen är bra, har faktiskt inte sett den! Visste inte att du jobbade på Maxi, jag jobbar i en Supermarket butik! ☺️ Ha de bäst💗

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress