Hej på er!
Som jag nämnde var jag i helgen hos min kusin Jens för att fira att han tog studenten i fredags! Herregud, vad hände med tiden? Känns som det var igår han och jag sprang omkring i utklädningskläder och gjorde shower för familjerna med SingStar, haha. ♥
 
Så i fredags blev det student för hela slanten med massor av firande och god mat! Så härligt! Barnälskare som jag är var det massor av barn där att leka med, haha, och jag var ju i himmelriket när jag fick hålla en sex veckor gammal bebis, åhhhh, hon var så söt!
 
På lördagen blev det en heldag på stranden! Heeelt underbart, och det blev även mitt första dopp för året! Var faktiskt i vattnet tre gånger så jag är nöjd. ;) Och igår åkte vi som sagt hem igen!
 
Idag då är det dansträning inför Stockholm, likadant imorgon, och på onsdag har jag och The Aces en liten uppvisning, och på torsdag är det dansrep inför Stockholm igen, och även redovisning för sångaren i Look Twice! Så extra mycket dans denna vecka, hihi!
 
Jag fick lite frågor angående min orangea klänning jag bar, och då kan jag meddela att den kommer från H&M!
MADDISENJ.SE

Jadu tiden går fort! Vilka fina bilder!

Angelica Wåhlin

Vilka fina bilder! & härligt med heldag på stranden :)

Emma Engström

Heldagar på stranden är såå skönt! :D Härliga bilder!

Julia Svensson

Åh så kul med student!

Amandaa

Åh vad kul med student, vill göra det igen <3

Wanderlust by Jona

Åh, lät ju bara så härligt! :D

Emelie Andersson

Så fin du är och så roligt med studenten :)

JoJo

åh vad kul med studentfirande! :D kram fina du! <3

Jessica Högberg

Vilka härliga bilder!

Matilda Berlin

Men så fantastiskt det ser ut!! STOR kram fining <33

ajlimullersandvik.blogg.se

Men jeeeez så himla mysigt det ser ut :D :D Heja heja heja! Jag ska på studentskiva idag, studenten är ju senare här i Umeå.

shazi

åh så härligt

Linda

Vilka fina bilder :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress