Hej på er!
Hur har ni det? Hur är vädret hos er? Här har det faktiskt regnat igår natt och lite under dagen, och idag har det varit svalare och lite mulet. Ganska skönt faktiskt då det varit så tryckande värme, och lite regn behövdes ju verkligen!
 
Både igår och idag har jag repat för fullt inför Stockholm! Det känns verkligen som att jag bor i den danssalen nuförtiden, haha. Nu är alla danser klara så det känns riktigt bra! Nu ska vi bara repa för fullt och fixa det praktiska inför resan o.s.v., och på torsdag kommer sångaren från Look Twice för att kolla in vårt arbete. Spännande!
 
Imorgon blir det en mini-uppvisning med The Aces, och på torsdag har vi lite avslutning. Som jag kommer att sakna dem över sommaren. ♥
 
Igår förtjänade vi verkligen en kaffe efter svettig repetition! 
Angelica Wåhlin

Jaa, älskar värmen, men det har ändå varit skönt att få lite regn :)

Jeanette

Det har regnat här med, jag tycker det är riktigt skönt, det gör luften så mycket lättare :)

Emma Engström

Åhh vad spännande med Stockholm! :D

Linda

åh så roligt :D

Henrik Olsson - Föreläsningar

Vädret här har äntligen bjudit på en del regn - och jag hoppas att det kommer mer! Det är ju fortfarande oerhört torrt ute!

Matilda Berlin

Så, så, sååå kul ju! Är verkligen så himla glad för din skull <33

Alice Lindström

Vad duktig du är!

My

Så spännande :D

Flisan

Vad kul :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress