Hej på er!
Igår märkte ni kanske att bloggen fick stå tom, och jag minns seriöst inte när det hände, senast, haha, tror bara jag lämnat den tom högst fem dagar sammanlagt eller något under alla år jag bloggat! Men igår hanns den inte riktigt med (och idag har tiden också varit riktigt tight, haha), vilket berodde på att jag var på min bästa vän Majas student! ♥
 
Hon gick samma linje som jag, humanistiska, så det var roligt att se alla andra vänner i den klassen springa ut också. Åh, minns när de var små ettor som började och nu sprang de ut, helt galet, och jag är så otroligt stolt över min vän. ♥
 
Efter utspringet åkte hon flak, och då åkte jag till hennes mottagning med hennes familj, och några timmar senare rullade hon in och då blev det smörgåstårta och tårta! Mumsigt! Höjdpunkten var ju nästan när i princip hela hennes släkt brast i tårar av min present, då känner man verkligen att man betyder mycket för både dem och Maja, så fint. ♥
 
På kvällen sedan blev det utgång! Helt galet att jag inte varit ute på nattklubb på ett år och en vecka (ja, jag minns exakt för senast jag var ute träffade jag min pojkvän, vilket var på mösspåtagningen under min student ;)), haha, men det var roligt! Var hemma runt klockan två, och då sov jag riktigt gott! 
Ida - foto & häst

Så roligt med student! :)

Matilda Berlin

Men guuu vad fin hon är!! Ge henne en jättestor kram från mig <33

Emma Engström

Massa, massa grattis till henne! :D

Henrik Olsson - Föreläsningar

Grattis till henne :)

Josäfin Andersson

såå härliga bilder :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress