Halloj!
Idag startade jag dagen med dansträning klockan 11! Nu är det bara lite mer än en vecka kvar tills jag och mina två fina tjejer ska uppträda på "Vi som älskar 90-talet"-festivalen i Stockholm bakom gruppen Look Twice! Ahhh, är så taggad, hihi, det ska verkligen bli så roligt!
 
Så idag repade vi en del samt filmade och bokade hotell, och nästa fredag åker vi till Stockholm och på lördagen smäller det! Så är ni intresserade av en 90-talskväll med bl.a E-Type, Markoolio, Haddaway, Caramell m.fl (och se mig uppträda, hehe!), så klicka er in och boka nu! 
 
Efter det träffade jag min fina vän Stina! Det blev sushi i parken, sååå mysigt och gott! Men det har verkligen varit så varmt idag! Mina danssalar har ingen luftkonditionering tyvärr, haha, men som tur var hade vi en annan sal idag då mina renoveras så den var riktigt skön att dansa i. Så jag och Stina hittade en fin plats i skuggan! Blev några härliga timmar med henne. ♥
 
Imorgon är det jobb igen som gäller, och likaså hela helgen plus måndagen, sedan har jag en dag ledigt på tisdag!
 
Kram på er! ♥
Emma Engström

Åh nej vad jobbigt att det inte finns någon luftkonditionering, döden nästan! Men mysigt ni verkar ha haft!

Tina

Sv: Tack så mycket, vad gullig du är :) Vilken härlig dag, kul med danslektion och mat med din vän :) Vad fina bilder! Hoppas du får en fortsatt fin Torsdag fina du <3

Ronja

Åh så mysigt!! superhärlig blogg du har förresten :)​

Amanda%20Persson

vad gott med sushi! kram :)

NICOLE

Åå förstår att du är taggad på det, så kul! :D

Henrik Olsson - Föreläsningar

Lycka till med uppträdandet! :)

Jessica Högberg

Oh, kul!! Break a leg!

Freja

vad kul med 90-tals kväll :)

Dixi Wonderland

Men gud va roligt :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress