Hej på er!
Igår började dagen med att vi firade min pojkvänns lillasyster då hon fyllde 17 år! Vi åkte till deras gammelmormor och åt lite tårta och hade det mys! Sedan efter det åkte jag och pojkvännen och åt lunch, supergott, och efter det blev det minigolf! Jag fick ingen revansch från förra gången, men det var bra nära faktiskt så jag är nöjd. ;)
 
Sedan på kvällen åkte vi hem till dem där det kom lite kompisar till henne så då firade vi igen med god mat och dryck! Sedan skjutsade vi dem vidare, innan han och jag åkte hem till mig och sov. Så det var en supermysig dag! ♥
 
Idag träffar jag min fina Maja för en fika och catch-up efter studenten! ♥
Flisan

sv: då måste du verkligen se säsong två hehe :D

mysigt :D

sarah

tack så mycket

Julia Svensson

Åh vad mysigt!

Linnea Kinis

kul med födelsedagsfirande :)

Alice Lindström

Låter som en mysig dag :)

Ida Lindborg ♡

Mums!!!!

Emelie Andersson

Åh vad mysigt! :) ha en bra start på nya veckan :)

My

Vad roligt :D

Wanderlust by Jona

Åh, lät ju bara så himla härligt! :)

Jessica Högberg

Vilka häröiga dagar!

Matilda Berlin

Men guuuu så mysigt!! <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress