Åh, vilken mysig sista dag på ledigheten jag har haft! ♥
Idag spenderade nämligen jag och pojkvännen på Kolmårdens Djurpark! Det var verkligen flera år sedan jag var där, så det var riktigt roligt att se hur de gjort om och utvecklats. Vädret var lite mulet och kallt, och sedan började det att regna mot slutet, men det var ändå skönt och behagligt och inte så mycket folk p.g.a. vädret.
 
Djuren var även väldigt aktiva vilket var riktigt roligt! Vi hann se tre shower; delfinshowen, sälshowen och elefantshowen! Det jag gillar med Kolmården är att allt är så lärorikt! Överallt sitter skyltar och information om djuren och miljön o.s.v, och showerna är verkligen lärorika på många sätt!
 
Så detta var en supermysig dag med mitt hjärta! ♥ Imorgon börjar jobbet, 7-15 jobbar jag då!
 
Älskar bilden på mig i min alldeles för stora regnkappa nedanför en afrikansk elefant, haha! De är ju verkligen gigantiska!
Flisan

Åh mysigt :D

Emelie Andersson

Åh vad mysigt, trots regnet men precis som du säger så kan ju det ha sina fördelar också :)

Alice Lindström

Vad mys!

Ida - foto & häst

Men så mysigt! Härliga bilder :)

Julia

Mysigt!

Louise

Va roligt med kolmården :D

sarah

aaa åskan var häsmkt =O

Julia Svensson

Åh så mysigt!

Matilda Berlin

Men guuu vad mysigt!! Så himla underskattat ställe ju!! Kram finaste <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress