Nu ska jag äntligen berätta nyheten för er som jag teasat om så länge, hihi; 
Jag ska vara bakgrundsdansare på "Vi som älskar 90-talet"-festivalen i Stockholm! IHHHH! Hur sjukt?!
 
Låt mig förklara i korta rader hur detta blev av;
Min fina vän Vilma är en otrolig dansare och har tävlat i SM och grejer, och hon, med hjälp av lite kontakter, blev tillfrågad av gruppen Look Twice om hon och några mer kunde vara bakgrundsdansare till dem under denna festival. OCH DÅ FRÅGADE HON MIG! Jag tycker det är helt sjukt att hon frågade mig och känner mig så hedrad, jag känner mig verkligen stolt att hon som tävlar på så hög nivå tycker att JAG är tillräckligt bra! Så tillsammans med henne och en annan superduktig tjej ska vi vara bakgrundsdansare, hihi!
 
Så nu har vi hittills haft två rep, och ska nästa vecka ha ett/några till. Torsdag nästa vecka kommer även sångaren från Look Twice hit och ska kolla koreografierna, träffa oss, diskutera och så. Sen är det rep, rep, rep och sedan 7 juli smäller det! IHHHH!
 
Det finns biljetter kvar, så är någon sugen på att njuta av en 90-talskväll med bl.a Markoolio, E-Type, Las Ketchup m.fl, OCH se mig (hehe ;)) kan ni klicka här för biljetter! Och vill ni besöka min fina vän Vilmas blogg så ta en klick här! 
 
IHHH, tagga! ♥ Vilken möjlighet!
Bildkälla här. Ni kan även klicka på den länken för att läsa mer om vilka artister som uppträder i Stockholm. 
Louise

Men grattis fina du! Vad roligt! :D <3

Linda

åh va roligt!!!!

Carolina

Åh så roligt. Stort grattis till dig! <3

NICOLE

Men åå så roliiiigt :D Grattis!! =)

Carolina

Sv; ja, det tyckte han faktiskt och både han och jag älskar ju sällskapsspel så det är ju en perfekt present! :D

ajlimullersandvik.blogg.se

Men omg!!! Grattis!!! Så himla fränt, heja heja heja!

Angelica Wåhlin

Men gud, vad häftigt!! :D

Matilda Berlin

Men whaaaaaat???? SHIT VAD KUL FINASTE <333

Renate

Åååh vad kul, grattis!! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress