Såhär i studenttider börjar tankarna gå och jag tänker tillbaka till hur otroligt annorlunda mitt liv såg ut för ett år sen. Idag är det den 19 juni, alltså exakt ett år och tre dagar sedan jag sprang ut med min underbara klass.
 
För ett år sedan...
...hade jag precis varit på klassresa i Rom, gått på studentbalen, var i ett allmänt kärlekstrassel, min dansgrupp hette De Geers Showgrupp med sju medlemmar, hade knappt läst två år kinesiska, och jag hade inte mycket fasta planer planerade inför framtiden. Men jag var så lycklig med mitt liv.
 
Nu, idag, ett år senare...
 ...har jag läst ett helt år kinesiska till och utvecklats enormt, jag har besökt det fantastiska Kina med min underbara mor, pojken jag träffade under en stimmig mösspåtagning är idag min pojkvän sedan snart nio underbara månader tillbaka, De Geers Showgrupp heter idag The Aces och har expanderats till uppåt tjugo medlemmar + två grupper istället för en, jag har satt upp en otrolig föreställning helt själv som drog en stor publik, jag har fått undervisa otroliga barn i det jag brinner för som mest, jag har jobbat massor extra inom dansverksamhet, jag kom in på danslinjen jag sökte och ska till hösten få utvecklas ännu mer, och jag ska i juli vara bakgrundsdansare på en av Sveriges största festivaler.
 
Och allt detta har hänt på bara ett år. Livet lyckas alltid att överraska en med möjligheter, och de möjligheterna är jag så otrolig tacksam över. Allt som hänt detta år är helt otroligt, och jag är så otroligt taggad och förväntansfull över vad livet mer har att erbjuda. ♥
Emma Engström

Mycket kan verkligen hända på ett år, helt sjukt! :D
Sv; Märkte hur fel det blev, jag fick låna en lista men glömde helt bort att ta bort just den punkten. Så det stämmer, det blev konstigt med tentan!

JoJo

ja tänkt vad mycket som kan hända på ett år :D kram! <3

Henrik Olsson - Föreläsningar

Vad härligt att läsa! Hoppas att kommande år blir lika givande! :)

Linnea Kinis

mycket kan hända på ett år! :)

sarah

aaa palmer är veckra

NICOLE

Ja tänk så mycket som kan hända på ett år :) Galet. Spännande med kinesiska/Kina =)

Emelie Andersson

Så roligt inlägg, kul att se allt som har hänt ❤️

Alice

Vad härligt att titta tillbaka!

My

Så himla roligt!! Du är grym!

Matilda Berlin

Heeelt otroligt! Ditt liv är verkligen så mycket goals vännen!! KRAM fina <3

Jessica Högberg

Men wow, vilket år!! Nu taggar vi magisk sommar;)

Louise

Va mycket det hänt på ett år :D Coolt att du lärt dig kinesiska! :)

Julia

Så mycket som kan hända under ett år!!

Carolina

Så roligt att se hur det faktiskt med åren är sån skillnad. Men underbart att det bara har blivit till det bättre :D

Sv; javisst var den tjusig. Love it! :D

Dixi Wonderland

Kul att se tillbaka :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress