Hej på er!
Oj, som tiden springer iväg, redan förste juni idag! 
Igår innan jag hade fyra, svettiga timmar med dans, gick jag på stan en sväng med mamma! Då det var superrea i alla butiker bara igår, lyckades jag fynda lite grejer!
 
Det blev en svart klänning, en randig klänning, en svart, tight kjol, och en bikini! Dock gjorde sig inget förutom bikinin sig bra på bild, jag hade riktigt svårt att hitta bra ljus för de svarta plaggen, så visar bara bikinin. Men ni kommer säkert få se de andra ändå så smånigom! Den svarta klänningen t.ex hade jag tänkt att ha imorgonkväll så då kan jag försöka fota den! 
 
Idag har jag mest fixat lite saker hemma och njutit av vädret! I eftermiddag ska jag iväg och spela minigolf med pojkvännen! 
 
Igår fick jag också några riktigt roliga dansrelaterade nyhter, HIHIHI! Det är verkligen en sjukt stor grej jag kommer göra! Men mer om det när det är igång på riktigt, men GOSH, jag är sååå taggad! ♥
 
NICOLE

visst är det härligt att det nu är juni :D kul med shopping!

Emma Engström

Alltså hur snygg bikini!? Underbart med mönster :D

Alice Lindström

Snygg bikini!

Matilda Berlin

Guuu vad fin bikini!! ÄLSKAR!! <33

sarah

aaa det är det =) åh fin bikini =)

JoJo

vad kul att du fyndade lite på rean :D ha en fin helg! kram <3

Dixi Wonderland

Vilken snygg bikini :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress