Jag kom ju på att jag helt glömt bort att visa er resten av filmerna från min uppsättning "The Aces: Tillsammans mot bröstcancer"! Det förra inlägget hittar ni under samma kategori, men ni kan även klicka er in på min Youtube-kanal, Alice E Choreography, och titta på filmerna där som jag ännu inte delat här på bloggen!
 
Här kommer tre till;  Avslutningsnummer (båda grupperna), Don´t Ever Leave Me (avancerad grupp) och Me Too (nybörjar-/fortsättningsgrupp, jag är inte med)!
 
Åh, blir så stolt över de alla varje gång jag ser dessa. ♥
Emma Engström

Alltså wow så duktiga! Verkligen för en så bra sak! <3

Carolina

Även dessa filmer var jättebra faktiskt! :D

Sv; ja, det var inte helt fel att börja dagen så. Väldigt annorlunda i jämförelse med vad som vi brukar göra ^^,

elin

Hoppas du får en toppen bra dag<3

Henrik Olsson - Föreläsningar

Riktigt bra jobbat! :)

SV: Ja, pixlr funkar till det mesta :)

Sarah

Så roligt me dansfilmer :)

blondina

Gud så häftigt att se :D sv; De behövdes för är mkt svalare nu på kvällarna, så underbart :D

Dixi Wonderland

va duktiga ni är :D

Amanda CL

Åh vad kul att se!!!! :D
Ni är så duktiga OCH coola!!!!
Jätte snygga koreografier och samspel hos er alla!

NICOLE

Wow :) och för en så bra och viktig sak med

Julia Svensson

Såå grymma!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress