Halloj!
Måndag idag, och jag startade min dag med ett träningspass, skönt! Efter det och frukosten tog jag tag i att rensa badrumsskåpet i mitt badrum, kaos säger jag bara, haha! 
 
Igår jobbade jag till stängning, och det gör jag även idag, 13-22.15. Sedan imorgon är jag ledig och då ska jag och familjen till Karlstad, sedan tre dagar jobb innan äntligen en ledig HELG! Känns inte som jag haft ledigt alls då jag jobbat två helger, och helgen jag var ledig var jag ju i Stockholm och uppträdde så det var ju full rulle. Och eftersom jag fått byta lite tider och så har mina lediga dagar inte riktigt varit så sammanhängande som de skulle ha varit, så ja, en ledig helg ser jag fram emot!
 
Känner att jag har lite svårt att hinna med mig själv och egentidssaker just nu då jag gärna planerar in saker så fort jag är ledig för jag hinner ju inte när jag jobbar, men ska börja tänka på mig själv lite extra när jag faktiskt har lite ledigt, t.ex som idag då jag prioriterade mig själv genom att träna och rensa baddrumsskåpet som blivit underprioriterat förut p.g.a tidsbrist. 
 
Kram på er! ♥
Bildkälla: Pinterest.com
elin

Så viktigt att tänka på sig själv<3

NICOLE

Skönt att få en lugn start på dagen ändå när du börjar senare, så du kan träna och fixa hemma innan :D

Julia Svensson

åh så bra citat!

My Nordqvist

Åh vad skönt med en ledig helg!!!

Dixi Wonderland

Det är väldigt viktigt med egentid så skönt att du insåg det själv att du behöver prioritera dig själv :*

Boel

Hoppas du får en fin vecka <3

Julia

Skönt att vara ledig!!

Emma Engström

Njut verkligen av ledigheten och hoppas du haft det bra i Karlstad! Kram

Carolina

Skönt med en ledig helg. Precis som du säger är det så viktigt <3

Sv; javisst är dem böckerna bra?! Jag har första och andra boken om bageriet med Polly och nu har jag även köpt hem bokaffären. Vill också läsa allihopa, så otroligt bra böcker :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress