13 juli 2018

I ren 90-tals anda!

Musik

På festivalen förra helgen hörde man ju såååå mycket 90-talsmusik som man kände igen! Jag är ju född under det senare 90-talet (1998) så man kan väl inte riktigt säga att jag "levde" under 90-talet, MEN mycket av musiken därifrån hängde ju kvar i det tidiga 2000-talet och senare år. Därför var festivalen så otroligt kul för man fick höra så mycket musik man växte upp med, speciellt Markoolio, haha!
 
Därför tänkte jag dela med mig av några av mina favoritlåtar från 90-talet från artisterna som uppträdde på festivalen! Hur sjukt är det inte dock att jag faktiskt PRATAT med Haddaway?
 
Vilka är dina favoriter från 90-talet? 
elin

Kul inlägg<3

Alice Lindström

Känner verkligen igen alla låtar!

Emma Engström

Äldre musik kan verkligen vara hur bra som helst! :D

MADDISENJ.SE

Vad roligt, så många gamla klassiker ;)

Julia Svensson

Åh så kul!!

My Nordqvist

Så roligt :D

My Nordqvist

Så roligt :D

JoJo

åh 90-tals musik is the shit ju! :D kraaam <3

Matilda Berlin

Men åh! Snacka om nostalgitripp! Är ju precis som du född under 90-talet, så det här är verkligen sånna låtar man hörde konstant under uppväxten, haha! KRAM <3

Emelie Andersson

Åh vad roligt :) ha en fin helg vännen ❤️

Dixi Wonderland

Jag gillar inte 90-talet alls :(

Angelica Wåhlin

Så kul med nostalgi!

Ida Lindborg ♡

Så braa!

Amanda CL

Vilka minnen!!! :)
Jag växte ju upp på 90-talet, föddes 88 :)
Alla de här videona såg jag på Vox Pop :P

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress