Sicken härlig lördag jag haft hörrni!
Ledig helg även denna helg, sååå skönt, och denna lediga dag har spenderats med min stjärna Freja!  ♥ Minns inte när vi sågs senast, det var så länge sedan nu, men då båda jobbat och hon varit i Stockholm i två veckor så har det inte varit lätt att få ihop!
 
Men idag äntligen! Vi sågs först i danssalen då vi dansade lite gammalt och jag lärde henne en duett jag gjort och behövde prova i par, och sedan en street/dance-hall-koreografi! Så roligt, men verkligen varmt, även om temperaturen idag varit lägre och det varit friska vindar!
 
Efter det var vi hungriga så det blev en mysig fika på Espresso House med såklart massvis med prat, för att sedan fynda lite på rean. Var längesedan jag shoppade så mycket, haha, men tur att det var rea! ;)
 
Kvällen bjuder ev. på en liten utflykt till sjön med pojkvännen och hans kompisar, mys mys! ♥ Att han sedan åker till Sydkorea på tisdag och blir borta i två veckor vill jag ju helst inte tänka på nu...
 
Vad har ni gjort idag? ♥
Frida

Härligt! :D
men gud vad spännande med Sydkorea ändå, vad ska han göra där?:)

Alice Lindström

Låter som en mysig dag!

JoJo

skönt med ledig helg för dig och det låter som att du har haft en riktigt bra lördag :D kraam <3

Emma Engström

Espresso house är ju mumma! Kram

Henrik Olsson - Föreläsningar

Det låter som en riktigt trevlig helg! :)

Jennifer

Sååå kul med dans ju :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress