Oj, vilken underbar och fullspäckad dag jag har haft! ♥
Började dagen med att pussa pojkvännen hejdå till jobbet, sedan tränade jag och rensade min garderob. Sedan åkte jag in till stan för att ÄNTLIGEN träffa min långdistanskompis Linn! Vi träffades för några år sedan via våra bloggar! Nu har vi inte setts sen maj förra året, så det var verkligen dags nu när hon ändå hade vägarna förbi.
 
Jag träffade henne och hennes pojkvän, och då åt vi lunch på Härlig Pasta, mums! Sedan fick de en visning av stan och så köpte vi glass. Det var verkligen så mysigt, som jag saknat henne. 
 
Efter det blev det en fika med en vän, och nu ska vi snart äta härhemma med farmor och faster som kommit på besök! Mys, mys. ♥
 
Imorgon åker jag till Stockholm, IHH!
Julia Svensson

Åh så fina ni är!

Amanda Persson

gud vad kul ! och jag älskar att rensa garderoben, rensar så mycket dock hehe... kul med Stockholm :) kram!

Henrik Olsson - Föreläsningar

Man kan träffa många trevliga människor via bloggen :)

NICOLE

Å vad kul att äntligen ses igen :D

Linnea Kinis

åh vad kul att träffas och umgås lite :)

My

Åh vad roligt :D

Matilda Berlin

Men guuu vad mysigt!! Och så himla fina ni är tillsammans <33

sarah

aaa visst var dom fina =)

Alice Lindström

Vad roligt att du träffat en kompis via blogg!

Dixi Wonderland

MEN HUR FINA ÄR NI INTE? Hoppas att ni får det super bra tillsammans :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress