Det kan nog inte vara en hemlighet för någon som följt min blogg länge vid det här laget att jag älskar underkläder! I klädväg är det nog det jag shoppar mest, haha. En liten fågel hade viskat i mitt öra att Lindex just nu har halva rea-priset, så innan jobbet igår tog jag mig en titt där.
 
Lindex har ju underkläder från Ella M som jag alltid tyckt är så otroooligt fina och lyxiga, men lite för dyra för min smak. Men när de igår reade ut en del kunde jag ju inte låta bli! Fick två trosor för 66 kr, hur bra?! Är så nöjd, rekommenderar Ella M starkt, de är så fina och söta!
Henrik Olsson - Föreläsningar

Är det rea får man ju passa på! :)

Julia

Så fina!!

Emma Engström

Ella M har såå mycket fint! <3

Emma Engström

Ella M har såå mycket fint! <3

Louise

Så fina! :D

Jeanette

Kul med tips :) Aldrig hört talas om det märket förut

Flisan

Fina :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress