Nu är jag hemma!
Åh, vilken helt fantastisk helg jag har haft! ♥
Verkligen heeelt magisk med mycket dans, underbara människor, grymma artister, backstage-upplevelser och lite för lite sömn! Men jag ska berätta mer i ett annat inlägg för jag är verkligen så sliten just nu, haha. Vi sov bara tre timmar i natt och sedan gick vi upp vid 6.00 imorse för att hinna med bussen hem, haha!
 
Men mer kommer, det lovar jag! Jag har både fotat och vloggat så det ska jag redigera också, och sedan ska vi få filmer och fler bilder på själva uppträdandet i efterhand, så det kan ta ett tag!
 
Men här får ni lite mobilbilder från fredagskvällen, och sedan festivalen igår!
 
Kram!
Netti Starby

Åh vilken härlig helg du har haft :-D Kramis

Angelica Wåhlin

Underbara bilder, ni verkar ha haft det superbra! :D

elin

Vilka fina bilder och skönt att vara hemma igen<3

Alice Lindström

Vad roligt!

Emma Engström

Så himla roligt att du haft det så bra!! <3

Julia Svensson

Härligt!

Henrik Olsson - Föreläsningar

Vad roligt! :)

Ska bli kul att se film från det :)

NICOLE

Men åh vad kul :D

Matilda Berlin

Ihhhhh! SÅ kul! Ser verkligen så himla mycket fram emot vloggen!! STOR kram finaste <33

My

Åh vad roligt :D

My

Åh vad roligt :D

Amanda Persson

gud vad kul att du har haft en bra helg! :) och så himla kul att uppträda! :)

Sarah

Najs att du haft en så bra helg :)

Julia

Så kul!!

Dixi Wonderland

Oj va mycket folk :D Fina ni är !

Pauline Hurtig

vad roligt!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress