6 januari 2018

You're Welcome.

Musik

För några dagar sedan såg jag filmen Moana/Vaiana och den var ju himla bra, men fastnade verkligen så mycket för denna låt som spelas i slutet när eftertexterna börjar rulla! Överdriver inte när jag säger att jag lyssnar på den flera gånger per dag, haha, tycker den är himla skön!
 
Idag då? Jag har träffat min fina vän Tilda på en fika, och sen ikväll ska jag och pojkvännen iväg och träffa lite kompisar, mysig dag helt enkelt! ♥
 
Vad har ni gjort idag? ♥
Saga

ha en toppen lördag fina du!!

Netti Starby

Vad kul att filmen var bra! :-D Kramis

Louise

Moana är ju grymt bra! 😃

Henrik Olsson - Föreläsningar

En fika är alltid trevligt! :)

Sv: Ja, det var verkligen en obehaglig händelse :(

Jessica Högberg

Härlig dag!! Här har det pluggats och jobbats... ganska härligt att få det gjort=)

Angelica Wåhlin

Låter som en mysig lördag!

Tina

Sv: tack så mycket!😃

Jag har sett lite av filmen, den verkar riktigt mysig och bra faktiskt! Låten är så bra! Förstår att du lyssnar på den hela tiden! Låter som en fantastisk dag! Jag och pojkvännen är i hans hemort, Vimmerby och hälsar på hans familj och släkt, vi har varit på kommunmästerskapet hela dagen, och umgås med hans släkt med god mat och grejer! I morgon bär de hemåt igen och kolla Kalmar hc!
Ha de bäst fina du <3

Alice Lindström

Låter som en mysig dag :)

Carolina Thoor

Ja, helt klart min favorit film tror jag då det kommer till tecknade. Så bra och älskar låtarna, speciellt den här ja :D
Sv; ja, det är den också :) tycker jag!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress