Halloj finisar! ♥
Hur var er nyårsafton? Själv var min jättebra! 
Det hela började hemma hos Nora med lite vänner då det blev lite mat och sedan efterrätt i form av chokladbollsmousse, mums! Sedan spelade vi "Med andra ord", haha, älskar det spelet, och sedan fick de leka lite med tomtebloss och jag lekte med kameran. ;) Ganska misslyckat, haha, men kul ändå!
 
Runt tio begav jag och pojkvännen oss hemåt till mig för att fira in tolvslaget med min familj samt vänner till familjen! ♥ Då fick vi efterrätt (igen, haha), och sen var det inte lång tid kvar till tolvslaget! Fyrverkerier avfyrandes, bubblet skålades, och den obligatoriska nyårskyssen kysstes. ♥ 
 
Nu är det 2018, TJOHEJ!
Netti Starby

Åh vad mysigt ni hade det och fina bilder :-D Kramis

Celine

Låter jättemysigt!

Tina

Sv: tack så mycket! Vad kul att du tycker det! 😃

Låter som ni hade en fantastisk nyårsafton! Jättefina bilder! Jag älskar med andra ord! Så kul!! Ha de bäst😃

Henrik Olsson - Föreläsningar

Så trevligt ni måste haft det :)

Louise

Med andra ord är ju så himla roligt! :D

MALINDENISE

Vilka härliga bilder! Önskar dig en god fortsättning :)

Ida Lindborg ♡

Men vad roligt! :D

Dixi Wonderland

Vilka härliga bilder :D

Angelica Wåhlin

Chokladbollsmousse lät ju galet gott!

Emelie Andersson

Vilka härliga bilder <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress