Halloj!
Gårdagens besök på min gamla gymnasieskola blev såååå lyckat! Alla lärare och mina gamla mentorer blev så himla glada och det var så kul att de tog tid från sina lektioner att prata med mig och min kompis och verkligen intressera sig för vårt liv just nu. ♥ Åh, det verkligen värmer i hjärtat!
 
Onsdag idag och jag har tagit en vilodag från träningen. Ska se om det i armen och axlarna reder ut sig lite bättre om jag vilar helt, men känner jag mig inte bättre på fredag eller efter helgen ringer jag vårdcentralen så jag kan få kolla upp det. Har haft såhär förut, men då har det löst sig självt efter någon dag, men icke denna gång. Vi får se hur det går med fyra timmars dans imorgon... Sträckningen i rumpa och lår känns i alla fall lite bättre, så det är skönt, men känns ändå! Usch, usch, trasiga kropp gillas icke!
 
Ikväll blir det jobb då det står inventering på schemat. Eftersom vi behöver så många händer som möjligt för att det ska gå så snabbt som möjligt får vänner och så följa med och det är vanligt att föreningar och lag anmäler sig för att samla in lite pengar. Så ikväll får jag hjälp av pojkvännen min! Vi får se när vi är klara, men ibland kan man hålla på till långt efter stängningstid, vilket är 22.00. För er som inte vet är inventering när man räknar varor i butiken för att få en överblick över försäljning och så!
 
Annars idag har jag mest sysselsatt mig med föreläsning, plugg och planering inför dansen!
Vad har ni gjort idag? ♥
Snapchat från igår när jag besökte min gamla gymnasieskola. 
Louise

Kul att besöka sin gamla skola ! 😃

Netti Starby

Vad roligt att besöket blev lyckat! :-D Kramis

Amanda

Men åååh vad kul!! <3

Ebba

Vad tråkigt att armen börjat krångla, precis när ben och rumpa börjat kännas bättre igen!!

Ida

Men åh vad härligt!! :) Mysigt!

Sarah

Va skönt me en vilodag :)

Anonym

aaa det var jätteskönt att ha det i badkaret =) tack då vet jag vad dom heter =)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress