NUUU KOMMER DEN; min första video från min resa till Kina! ♥
Åh, jag vet att det har tagit så lång tid, men när det visade sig att hela två dagars filmer och bilder var helt borta från minneskortet sjönk ju modet i botten och jag ville knappt ha något att göra med redigering av resan överhuvudtaget, haha. Jag blev verkligen sååå ledsen och besviken. Två hela dagar borta, bara sådär!
 
Men sedan tidigare i veckan fick jag ett ryck och började redigera ihop första delen och måste säga att det blev rätt så bra! 
 
I denna del får ni ta del av vår utflykt till Sommarpalatset, lite mat, och även en föreställning av Pekingopera! 
 
Enjoy, hoppas ni tycker det är lite intressant! ♥ Ska dra igång med del två snart också, hihi!
Och ja, med tanke på mina studier har jag översatt allt i filmen till kinesiska också. ;)
Ebba

Neeeeej vad tråkigt att det försvann!!! usch, hade själv fått något utbrott känner jag hihi

MALIN

Hur coolt som helst! Har själv varit där! Kram

Jeanette

Vad roligt med en video :) Men förstår att det var jobbigt när massa material försvann, måste kännas hemskt att förlora så mycket bilder/videor, men det blev ju riktigt bra ändå! :)

Sarah

Så himla tråkigt :( Man blir så lessen när sånt händer o de e ju ännu tråkigare när de e från ett speciellt tillfälle :/ Kul att få se en video därifrån <3

ajlimullersandvik.blogg.se

HEEEELT makalös film, åååh, vill hoppa in i den. Vill äta upp all mat också ;D

Amanda

Ååh vad roligt!!<3

Henrik Olsson - Föreläsningar

Kina skulle man ha besökt någon gång! :)

My

Så roligt att se :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress