16 januari 2018

Hello Tuesday!

Okategoriserat

Godmorgon finisar! ♥
Sitter just nu här framför datorn med en god frukost och tänkte fixa lite med bloggen och videoredigering. När frukosten är uppäten och ordentligt smält (jag får håll så otroligt lätt!) blir det ett träningspass + koreografering! Runt lunchtid vankas en träff i stan med min fina vän Vilma, och efter det ska jag och pojkvännen på fotorunda.
 
Tveksamt hur det blir med just foto delen då det just nu fullkomligt blåser storm och är jättekallt ute. Hmm, vi får se helt enkelt om vi kan stå ut med kylan och om vi kan undvika att blåsa bort, haha. Plus, bilderna kanske inte blir jätteroliga när det är så grått ute heller. Vi får se helt enkelt!
 
Det är väl i stort sett mina planer än så länge, vi lär väl se vad som händer! ^^
 
Vad ska ni hitta på denna tisdag? ♥
 
 Bildkälla: Pinterest.com
Dixi Wonderland

Jag har jätte mycket jobb så det blir jobba jobba jobba och tvätta för mig idag ;)

Jessica Högberg

Håller tumme att vinden mojnar lite till promenaden. Här blåser också och viljan att gå ut är liten... Ska i alla fall ta mej till gymmet och ikväll ut på lokal;)

sarah

aaa det är det men jag är från stockholm igentligen men men nu åker jag dit iblend till min mamma .. aaa alla nog panka eftar juk

ajlimullersandvik.blogg.se

idag, tisdag, har jag jobbat och hälsat på mamma och pappa, nu väntar jag på maken så vi ska kunna laga någon gomiddag :D Mysigt!

My

Är storm i hela landet idag verkar det som :(

Amanda

Låter som en härlig dag <3

Gabriella

Här är det också sååå kallt och blåser, väldigt tråkigt!!

Louise

Va roligt med fotorunda! 😊

Tina

Sv; Han tackar så mycket för gratulationen! 😃​
Jag har också jättelätt för att få håll! Får vänta länge efter jag ätit! Hoppas träningen gick bra! Blev de några bilder? 😃 bra citat där! Jag hoppas du får en fin start på onsdagen, ha de bäst fina du 💗

Netti Starby

Vädret var verkigen vidrigt igår och hoppas att ni fick till några bilder! Kramis

Angelica Wåhlin

Så kul med fotorunda!

Henrik Olsson - Föreläsningar

Ja, det låter inte som ett höjdarväder att fotografera i, men hoppas att det gick bra ändå! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress