你好!
Oj, vilken tenta-dag jag har haft idag! Hade en skriftlig kinesiska-tenta mellan klockan 13-15, och sedan en muntlig tenta nu klockan 18-18.10! Båda gick väldigt bra så det känns skönt, men man är alltid lite extra nervös inför de muntliga, haha.
 
Så nu är alla tentor klara och terminen avslutad, TJOHEJ! Nu ska jag bara registrera mig på mina tre nästa kurser som börjar nästa vecka, samt vänta in mina slutbetyg i dessa kurser. Nästa kurspaket jag ska läsa är självklart kinesiska, men steg två!
 
Är väldigt taggad, haha, älskar verkligen detta språk! ♥
 
Bildkälla: Pinterest.com
Ebba

Skönt att det gick så bra på tentorna!!

Ida Lindborg ♡

Men vad roligt!

Jeanette

Vad roligt att allt gått så bra! :) Själv har jag mina deadlines imorgon, hoppas det går lika bra för mig haha

My

Åh vad skönt att de kändes bra!!

Amanda CL

ser så svårt ut att skriva kinesiska tecken!
kram

Matilda Berlin

Men guuu vad härligt att det gick så bra!! Har min ena tenta idag, så tagga tagga ;) Kram finaste <33

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress