20 januari 2018

Ansiktsmålning!

Foton

Lördag idag och jobb har stått på schemat för min del, då ansiktsmålning som jag nämnde igår!
Tanken var ju att jag skulle jobba 9-15, meeeen då det var jättemycket barn fick jag jobba över till 16.15, haha. Det var jättekul, och för att inte vara någon konstnär, blev barnen väldigt nöjda! ;) Jag trodde ju dock att det bara var katter vi skulle måla för det var den info jag fått så det hade jag tränat på igår, men när jag kom till jobbet får jag reda på att vi gärna får måla annat också. Hjärtat i halsgropen direkt alltså, haha! Men vi hade lite mallar att utgå ifrån så helt okej fjärilar och en hyfsad Spiderman fick jag ihop i alla fall ändå! Det var väldigt roligt att kladda med färg och glitter och vara lite kreativ!
 
Det är ju ganska självklart att jag inte fotade barnen/kunderna för att lägga upp här då det skulle blivit väldigt krångligt att fråga och berätta för alla föräldrar och jag verkligen inte tänker lägga upp utan någons tillåtelse, meeeeen jag fick tillåtelse av mina modeller jag övade på igår att lägga upp! ;)
 
Så här ser ni mina "mästerverk", haha, på pojkvännen, syster, och hennes pojkvän!
Netti Starby

Så himla fina målningar och vad duktig du är! :-D Kramis

Tina

Sv: ja jag är frysansvarig på Ica Supermarket, jaha jobbar du på Ica Maxi? Vart för någonstans? Trivs du?😃💗 jättefina målningar ju👍😍

linda

härliga bilder :)

Viktoria

Haha så roligt med ansiktsmålning!!! Kram

Louise

Va roligt ! 😃

Matilda Berlin

Hihi, vad kul! Och cash is king, eller hur? ;) Kram söta och hoppas du får en underbar söndag <33

JoJo

vad roligt med ansiktsmålning :) det är nåt jag aldrig har testat på. modellerna blev ju supersöta ;) kram fina du! <3

Dixi Wonderland

Vilket roligt jobb :P

Alice Lindström

Vad roligt jobb det låter som!

Jessica Högberg

Ha ha, vilka snälla människor du har omkring dej;)

Gabriella

Såå fint!!

cecilia

haha vad roooligt!! :)

Angelica Wåhlin

Det blev ju sjukt bra!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress