Förra veckan var det ju sportlov i stan för de som fortfarande går i grundskola och gymnasiet, och eftersom min syster går i nian var hon alltså ledig. Då även mamma var ledig en dag åkte hon och syster till Gekås Ullared! Tyvärr hade jag både föreläsning och dans den dagen så jag kunde inte följa med, men de lyckades fynda lite saker åt mig, både på Ullared och Panduro Outlet! ^^
Så grymt tacksam att de kunde fixa detta åt mig när jag själv inte kunde följa med! ♥
 
Hårsnoddar, sminkborttagning, russin (jag ääälskar russin, haha), träningströja och träningstights!
Följande pysselsaker är från Panduro Outlet och är till min Bujo a.k.a Bullet Journal!
Carolina Thoor

Fint att din mamma och syster kunde handla åt dig :D den där sminkborttagningen är en stor favorit hos mig!

Sv; ja, Örebro är riktigt fint! Ja, det är det faktiskt. Håller helt och hållet med dig om det! :D

Jessica Högberg

Så duktiga dom är på att shoppa;)

Linnea Kinis

Här har vi sportlov denna vecka :)

Tina

Sv: Ja visst har dom fina smycken! Ne jag har inte heller något där ifrån, men vill gärna ha😍 jo tack min helg har varit fin! Vad tråkigt att du inte kunde följa med till Ullared! Men vad snällt att dom kunde fynda lite till dig ändå! Russin är faktiskt riktigt gott 😍 vad fint pyssel med! Hoppas du får en fin start på tisdagen fina du!

MALIN

Kul med lite nya grejer! Kram

My

Snygga träningskläder!

Ebba

Åh älskar pyssel! Håller på att öva inför min egna bullet journal och det är så avkopplande och härligt!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress