Torsdag idag och ni vet vad det betyder för min del; fyra timmars dans, TJOHEJ! ♥
Men ska inte tjata hål i huvudet på er nu, haha, utan vi kör på en liten "Dagens lista" då det känns som att det var ett tag sedan!
 
Dagens humör: Glad!
Dagens mående: Bra, men lite trött för har inte sovit så bra de senaste dagarna, samt känner mig liiite stressad över allt som ska hinnas göras inför dansuppvisningen i mars och över hur få träningar det faktiskt är kvar! Tur att det är himla roliga grejer i alla fall! 
Dagens låt: Låten jag delade här igåååår, om ni inte lyssnat på den så scrolla ned och gör det, verkligen sååå bra! Med andra ord; Beggar- Z.Tao.
Dagens vill ha: Jadu, ingen aning just nu faktiskt! 
Dagens klädsel: Svarta jeans och grå stickad tröja! Så som bilden nedan visar faktiskt!
Dagens frisyr: Två inbakade flätor!
Dagens längtan: Jag vet inte riktigt, haha, längtar lite till allt möjligt just nu, både stora och små saker!
Dagens planer: Precis haft föreläsningen mellan 10-12 så ska snart äta lite mat. Klockan 14.30 ska jag möta min fina vän Ida, och vid 16.15 blir det dans i fyra timmar! 
Dagens beroende: Det är väl fortfarande smärtstillande och det antiinflammatoriska jag tar för axeln och armen som jag fick rekommenderat av Vårdcentralen, men känner mig faktiskt bättre så kan nog sluta med dem snart! Annars läppsyl och handkräm, haha, blir så lätt torr av det kalla vädret! 
Dagens diss: Att jag har en sådan gryyym träningsvärk, haha, och fortfarande har lite ont i axel och arm.
Dagens hiss: Vädret, så fint ute, ett riktigt vinterparadis! 
 
Till vänster: Ett fotovänligt jag som förra veckan gick med på att daba/dabba (???) för vännens bild. Vad gör man inte för Snapchat? Till höger: En mer sofistikerad jag i favorittröjan atm!
Amanda

Åh älskar denna listan, så kul att läsa!!<3

sarah

hej hur är det

MALINDENISE

Kul med dans :D

Jeanette

Vad roligt med så mycket dans på en dag :)

Dixi Wonderland

Härlig lista :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress