6 februari 2018

Less is more.

Okategoriserat

Ja, som ni kanske ser har jag bytt ut min header (i alla fall den första, de andra två tvivlar jag på att folk faktiskt kollar på, haha), och som ni kanske också lagt märke till är den väldigt simpel mot vad jag brukar ha. Jag var helt enkelt otroligt trött på den andra, men visste samtidigt inte vad jag ville byta till. Satt ett tag och försökte få ihop en header med bilder och så, men hade dels för många att välja mellan, och dels så krånglade programmet vid flertal försök, haha. Så körde på detta så länge så får vi se vad som händer och sker! Kanske byter tillbaka till den andra sen eller slänger ihop en ny när jag har tid igen och inspirationen är tillbaka. Men nu vet vi!
 
Annars då? Har tränat en stund på morgonen och gjort klart några inlämningar i kinesiskan, vilket jag ska fortsätta med snart. Sen i eftermiddag ska jag träffa fina Maja, så längesen nu! ♥
 
 
Netti Starby

Jag ser inte den nya via mobilversionen så jag får kika senare från en dator :-D Kramis

sarah

aa som sista dagarna har jag sovit bätre

MALIN

Din nya header är jättefin! Kram

Matilda Berlin

Blev verkligen superbra! Less is more =)) Kram fina <33

Linnea Kinis

jobbigt när det krånglar! men skönt att få byta header om man är less på den :D

Henrik Olsson - Föreläsningar

Var nöjd med den :)

Amanda

Så himla fin header<33

Frida

Jag har alltid problem med att bestämma vilken header jag vill ha också :P Har en massa ideer i huvudet på hur jag vill att det ser ut men sen när jag fixat klart så är jag ändå inte nöjd :P
Men jag tycker det är fint med text som header :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress