27 februari 2018

Jag går först.

Okategoriserat

Halloj, och god tisdag till er! ♥
Idag har jag pluggat (as usual, haha), tränat och träffat Molly på en fika, och det är väl min dag summed up just nu, haha. Har så otroooolgit mycket att göra nu, både med skola och inför uppvisningen, samt hinna med vänner och pojkvän. Det är ett himla pussel just nu och jag måste verkligen påminna mig själv om att JAG faktiskt går först i mitt liv och att det är okej att varva ned och ta det lugnt. ♥
 
Har faktiskt inte så mycket mer att orda om dagen, haha, och i brist på andra bilder får ni en från igår när jag hade danslektioner med mina små barn!
 
Hoppas ni haft en bra tisdag! ♥
JoJo

ja det är så viktigt att komma ihåg att man själv går först i sitt eget liv! :) kram på dig fina du <3

Natalie Salazar

Ååh jag vill också träna men har sååå förkyld :(

Angelica Wåhlin

Helt rätt att ta sig själv först ibland! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress