10 februari 2018

Firat körkort!

Okategoriserat

Halloj!
Igår var det ju fredag och som jag nämnde klarade min älskade pojkvän sitt körkort! ♥ Det skulle såklart firas ordentligt, så på kvällen hämtade han upp mig och så åkte vi till en asiatisk restaurang i stan, Rosegarden, sååå gott! Älskar den restaurangen, och deras koncept är buffé och det klagar man ju aldrig på, haha!
 
Idag har jag träffat en saknad vän på en fika, och sen nu på eftermiddagen var jag och familjen samt pojkvännen och tittade på min systers innebandymatch. Tyvärr förlorade dem, men oj så de kämpade på! Så stolt över systern min. ♥
 
Ikväll blir det, precis som förra lördagen, mys framför Melodifestivalen med familjen och pojkvännen! ♥
Vad ska ni göra ikväll?
 
Kram! 
Tina

Sv: tack så mycket fina du😃 åh låter som
En fantastisk helg! Min har/kommer mest bestå av jobb! Blir Mellomys med killen ikväll i alla fall 😍. Stort grattis till din kille som fått körkort, vad mysigt med buffé och träffa vänner, hoppas ni får en toppen fin kväll framför mello😍

MALINDENISE

åh vad roligt för honom :D

MALIN

Vad grym han är! Grattis till honom! Kram

Matilda Berlin

Men alltså MUMS! Finns ju inget bättre än just asiatisk buffé, hihi! Kram sötaste och ha en underbar söndag <33

Amanda Eveline - Utbytesstudent i Singpore

vad kul! grattis till honom :)

Josäfin Andersson

åh vad mysigt! Grattis till körkortet!! :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress