4 februari 2018

En mysig helg!

Okategoriserat

Halloj vänner! ♥
Söndag idag och slutet på helgen, men inte klagar jag inte! Gårdagen spenderade jag som sagt med pojkvännen och hans familj då vi firade hans superhärliga gammelmormor! Hela 92 år gammal blev hon! Riktigt mysigt var det. ♥ På kvällen blev det såklart Melodifestivalen tillsammans med honom och min familj. Så mysigt att sitta allihopa och äta gott och bara mysa och umgås, love it. ♥ Själv tycker jag faktiskt det var helt rätt låtar till final! Föll pladask för Johns ballad, och Benjamin leverar ju alltid med charmen på högsta volym och låtar som fastnar! Vad tyckte ni om Melodifestivalen?
 
Idag har jag och familjen åkt en sväng med min fina farmor till grandstaden och fikat samt fyndat lite på Dollarstore! Även det var jättemysigt, och vädret idag har ju varit helt underbart! Vägen dit var dock inte alls rolig då smärtan i armen var helt otrolig, så illa att jag faktiskt började gråta, trots att jag tagit alla tabletter jag skulle. Inte alls roligt, usch usch. Men nu känns det helt okej ändå, så är bara att fortsätta med tabletterna, men fy vad ont det gjorde då alltså.
 
Imorgon börjar jag ÄNTLIGEN den nya terminen med mina små dansbarn! Åh, som jag längtat, det ska bli så roligt att träffa dem igen, och förhoppningsvis några nya! TJOHEJ! ♥
Tre från helgen, är helt insnöad på inbakade flätor just nu, haha!
Alice Lindström

åhh vad mysigt med mellomys!

Netti Starby

Vilken mysig helg du har haft förutom armen! Kramis

Boel

Låter mysigt :D

ajlimullersandvik.blogg.se

Jag hejade på tjejen med flätor, men minns inte vad hon hette, och Benjamin, så jag är nöjd :D

Linnea Kinis

ja jag tycker balladen var jättebra :)

fotofantasten.blogg.se

Det låter som en härlig helg :D Minus armen då såklart, hoppas att den blir bättre snart! :/
Jag är en riktig Mellonörd och tyckte att det var en helt okej deltävling ^^

MALIN

Sååå gott med salta pinnar haha! Kram

cecilia

mysigt!!! :)

Gabriella

Åh så mysigt att vara och fira henne!!

Matilda Berlin

Men wow vilken powerlady! 92 år!! Och så himla mysigt det låter!! Kram sötaste <33

Joakim Ramqvist Hallin

Trevligt, trevligt mina far föräldrar är 90 och 82, tillsammans sedan 20 års åldern, visst är det respekt och härligt m våra äldre släktingar? Hoppas du och pojkvän fick en toppen-dsg, kram..

Angelica Wåhlin

Åh, vad mysigt! Såg faktiskt inte mello :/

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress