... så därför tänkte jag dela med mig av lite härlig alla ♥- dag inspo! Måndag idag ju vilket bara gör att det är två dagar kvar till dagen! Brukar ni fira alla ♥- dag på något sätt? Jag och familjen har tidigare år alltid gett varandra lite småsaker för att visa uppskattning, och ibland har jag även gett vänner, mysigt tycker jag! Tidigare år har jag ju inte haft pojkvän, men nu ska jag såklart fira lite med honom!
 
Själv har jag aldrig varit den som deppat på alla ♥-hjärtans dag, jag tycker verkligen inte att alla ♥- dag är bunden till kärlek för sin partner! Kärlek finns ju i så många former och är ju så mycket mer än kärlek till en partner! Familj, vänner, djur, ja, you name it, det är ju också kärlek! Så tycker verkligen inte det finns någon anledning att deppa, kärlek är kärlek oavsett vad och till vem! 
Bilder från Pinterest.com, collage gjorda av mig. 
Angelica Wåhlin

Så söt inspo!

Amanda Eveline - Utbytesstudent i Singpore

Håller helt med dig! Dagen är till för att umgås med dom du tycker om, inte nödvändigtvis en partner :) kram

Louise

Härlig inspo! 😃

Matilda

Brukar inte fira alla hjärtans dag direkt faktiskt! Men lite mysig dag ändå.

Amanda CL

jag har aldrig firat det på något sätt faktiskt

Linnea Kinis

håller med! :D

MALIN

Håller med dig! Dagen kan firas i alla möjliga olika kärleksformer; familj, vänner, partner. Kram

Anita

Fin Inspo! :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress