Hihi, jag kan nu stolt presentera lite fler videos från The Aces! Har fortfarande inte presenterat de sista från "The Aces: Tillsammans mot bröstcancer", och vet inte när/om de kommer, så är ni intresserade av att se dem kan ni klicka er in här på vår Youtube!
 
I alla fall, i lördags uppträdde vi som sagt på ett event! Eller ja, "vi" kanske är att ta i då vi inte ens var hälften, haha, men sex fina representanter från grupp 1 var vi, samt fyra från grupp 2! Mysigt att ses sådär mitt i lovet när vi inte setts på ett tag.
 
Så vi uppträdde i Vasaparken här i stan på ett spanskt event som hette "La Bamba"! Min mentor från gymnasiet är med i föreningen som anordnade, Latino Teater, så han frågade om vi ville vara med, hihi!
 
Så här ser ni först grupp 1 plus mig framföra ett medley, och sedan grupp 2 plus mig, också ett medley! 
 
Eftersom min dator kraschade har jag nytt redigeringsprogram, och vi är inte riiiktigt överens än, haha, ifall ni tycker filmerna ser lite annorlunda ut mot vad de brukar! 
Emma Engström

Men guu så duktiga!! Blir hur sugen som helst på att vara med :D Kram

Angelica Wåhlin

Vad duktiga ni är!

Henrik Olsson - Föreläsningar

Wow, ni är riktigt duktiga :)

Sv: Ja, vem vill inte ha plättar!!

Sarah

Så kul för er :)

Matilda Berlin

Men shit vad kul! Verkligen SÅ himla kul att se! Och du är ju sån jäkla babe när du dansar vännen <33

sarah

aaa blev glad att det funka =)

NICOLE

Å så kul att se :D duktiga ni alla är!

MADDISENJ.SE

SÅ himla duktiga :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress