Godmorgon på er! 
Fredag, TJOHEJ! För att kickstarta denna fredag kör vi en liten lista! ♥
 
Dagens humör: Glad!
Dagens mående: Bra, men lite seg då jag vaknade av åskan för andra natten i rad. 
Dagens låt: Whenever- Kriss Kross Amsterdam
Dagens vill ha: Min pojkvän! Haha, saknar honom så mycket, men på tisdag är han äntligen hemma efter två långa veckor! Men annars en plisserad kjol, så snyggt!
Dagens klädsel: Jobbkläder, haha, kvällens outfit är inte bestämd än.
Dagens frisyr: Uppsatt i stram knut, blir oftast så på jobbet.
Dagens planer: Jobb 8-17, sedan en mysig after work med några fina kollegor! 
Dagens beroende: Hmm, ingen aning, kaffe kanske, haha!
Dagens diss: Det är ju så bra att det regnar och åskar p.g.a torkan och den tryckande luften, men jag hoppas vädret blir bättre till vår aw ikväll! 
Dagens hiss: Att det är fredag, och jag har en superrolig helg framför mig, att jag bara har TRE (!!!) jobbdagar kvar för sommaren efter idag, och att Conny kommer hem på tisdag! En hel del att vara tacksam och glad över idag alltså! ♥
Emma Engström

Härligt att du är på gott humör! Håller tummarna för bra väder :D

Julia Svensson

Sjukt snygg!

Carolina

Härligt att han snart kommer hem, älskar då man träffas efter att ha varit borta från varandra en längre stund! Vad trevligt med en AW efter jobbet idag, hoppas på bra väder idag då och att ni får det trevligt :)

Henrik Olsson - Föreläsningar

Personligen är jag rätt glad för både åska och regn efter drygt 3 månader med tryckande värme :P

Ha en trevlig helg! :)

Emma Engström

Hoppas verkligen du får en underbar helg! Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress