15 augusti 2018

Curls.

Okategoriserat

Halloj onsdag!
Ihhh, bara två ynka jobbpass kvar, sedan tar jag mini-semester! Har ett ärende att genomföra idag, sedan jobbar jag 16.30-22.15, MEN idag får jag äntligen träffa pojken min igen! Åh, lyckans dag verkligen, haha. 
 
Så mycket mer än så hinns inte med idag! Imorgon jobbar jag 9.15-15, och sedan får vi se vad som händer!
 
På tal om ingenting så blev jag lite kär i lockat hår efter att jag hade haft det på lördagens photoshoot, så tog mig tiden att fixa det idag igen! Är alltid så lat med mitt hår då det är så långt, men locktången är verkligen superbra och snabb så lite lockar då och då kommer jag nog köra oftare!
Carolina

Roligt att han kommer tillbaka idag och att ni får träffas. Så fint med lockigt hår!! :D

Sv; jo tack det var det :)
Jo men så är det ju! Jag funderar starkt på att kanske ha ett födelsedagsfirande under helgen. Det hade inte mina morföräldrar något emot och även fast att jag inte får en riktig födelsedag den dagen är det mysigt med att ha mina morföräldrar hos mig som firar mig :)

Henrik Olsson - Föreläsningar

Hoppas att ni får en trevlig kväll tillsammans, även om den blir lite kort pga dina arbetstider :)

Emma Engström

Alltså såå fin!! <3

Pauline Hurtig

så fint! och vilken söt tröja :D

My Nordqvist

Mysigt att ni ska träffas igen nu!!! :D Så fint med lockat hår :)

NICOLE

Åh vad skönt, snart är du jobbklar :D så duktig du har varit! Fint med lockar :)

JoJo

så fin du är i lockigt hår! :D vart har du köpt blusen/klänningen? den var söt! kraaam fina du! <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress