Mobilblogg.

Halloj!
Hade en supermysig aw igår med två av mina kollegor, Arvid och Melinda! Först var vi hos Arvid en sväng innan vi åt på Världens Bar. Fish ’n’ chips för min del, så gott!

Augustifesten är i full gång gick vi en sväng på den också och såg bl.a Loreen, så mysigt!

Idag ska jag iväg på photoshoot, hihi! Det är inför julshowen i vinter som jag provade kläder till i tisdags om ni minns, jag ska bakgrundsdansa där. Så det ska bli superkul! Efter det ska jag och Vilma, som också ska dansa och fotas, äta lunch, och på kvällen blir det mys med bästa Maja!

En riktigt bra fredag och lördag med andra ord!
(null)

Ines

Mysigt det låter!

NICOLE

Men å vad roligt! :D så kul att umgås!

sarah

aaa speeday är kul =) hoppas jag med att jag gör

Sarah

Vilken bra helg :)

My Nordqvist

Men så roligt med AW :D

Pauline Hurtig

vad kul :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress