1 augusti 2018

1 augusti!

Okategoriserat

Oj, oj, kan ni tänka er att det redan är augusti? Gudars vad tiden springer iväg! Och kan ni tänka er att jag om ynka 27 dagar börjar plugga dans på heltid på högskola, HIHI? Inte jag i alla fall!
 
Idag har jag jobbat 7-14. Egentligen skulle jag varit ledig, men fick rycka in. Helt okej ändå då jag har tre dagar ledigt denna vecka ändå. Anledningen till dessa lediga dagar var att vi i helgen skulle åkt och uppträtt på en Pride-grej i Stockholm med Look Twice igen (som vi uppträdde med på Vi som älskar 90-talet-festivalen) så därför hade jag fixat lite ledigt, MEN såklart hade vi fått fel datum. Hur typiskt? Det riktiga datumet är 31 augusti och då har jag ju börjat skolan och Vilma och Cajsa pluggar och jobbar då med så det blir svårt att få ihop. Så vi får se helt enkelt.
 
Ikväll ska jag i alla fall till Trädgår'n med fina Lilly för lite bubbel och prat, så mys! ♥ Det är ju ändå lill-lördag. ;)
 
Kram!
Bildkälla: Pinterest.com
Julia Svensson

Så sjukt att det redan är augusti!

Flisan

sv: bästa hehe :D

helt galet att det redan e augusti :O :P

NICOLE

Skönt ändå att sluta skapligt på den annars lediga dagen :)

Matilda Berlin

Är verkligen så himla taggad på hösten för din skull!! SÅ himla kul!! <3

Alice Lindström

Låter helmysigt med bubbel och mat!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress